Fără categorie

„Spectre” se vede la IMAX 2D

La IMAX, James Bond esti tu

Cel mai scump si cel mai lung film din seria James Bond, regizat de multipremiatul Sam Mendes dupa un scenariu semnat de John Logan si Neal Purvis & Robert Wade, „Spectre” e la fel de exploziv ca „Skyfall”, dar depaseste orice asteptare. Dinamic, impresionant, aventuros, intunecat, innebunitor – cam asa e noul Bond, interpretat tot de Daniel Craig, dar care, de data aceasta, se intoarce la mostenirea clasica a seriei.

Iar astazi, la IMAX, tu esti James Bond, singurul lucru care conteaza fiind firul narativ, care te poarta din agitatul New Mexico in aparent linistita Londra si pana in Roma, in care fiecare piatra respira istorie, sau in tinuturile indepartate si fierbinti ale Saharei.

La sala T IMAX de la Cinema City din AFI Palace Cotroceni traiesti din plin noua aventura, pe cel mai mare ecran curbat din tara, unde experienta cinematografica este una memorabila, intocmai ca filmul. Sunetul, imaginile, miscarile, cascadoriile, impactul, toate il fac pe Bond mai mare si mai cuprinzator decat viata insasi.

Ecranul IMAX ofera cea mai dinamica, mai incitanta si mai coplesitoare experienta cinematografica, una care te face sa te simti parte din actiune. La randul meu, urmarind filmul in IMAX, am simtit ca relatia dintre mine, ca spectator, si imaginile proiectate e perfecta, si veti gasi foarte putini regizori care sa spuna ca ceva e perfect, dat fiind ca suntem niste perfectionisti, mereu atenti la detalii”, spune regizorul Sam Mendes.

Spectre

Imagini care iti taie respiratia, sute de detalii din fiecare cadru care iti iau ochiul cu asalt si nu iti lasa nicio clipa vederea periferica sa fie distrasa si o coloana sonora optimizata pentru a valorifica sistemul de sunet impecabil. Toate acestea fac ca intreaga experienta sa fie foarte reala, iar tu sa fii in miezul actiunii. Bond esti tu, iar fiecare framantare a eroului e incruntarea de pe fruntea ta. Amintirea traumei lui devine amintirea ta. Iar trecutul incepe sa te bantuie.

Nu exista erou mai contemporan ca James Bond, personificarea aventurii si a emotiei inca din anii ’60, dar transformat radical in secolul nostru. Ne-a miscat parintii si i-a facut sa tremure si sa stranga marginile tari ale scaunelor in micile sali de cinema. Acum, insa, experienta s-a schimbat complet, cu precadere odata cu aparitia si rafinarea continua a revolutionarei tehnologii IMAX. Iar la Cinema City poti urmari si tu cel mai nou film din franciza de succes James Bond – „SPECTRE” – in format 2D si IMAX 2D.

spectre1

Noul imn IMAX

Milioane de oameni au vizionat deja sau se pregatesc sa vada “Spectre” pe enormul ecran IMAX pentru ca stiu ca e o experienta unica si impresionanta, pe care n-o pot avea acasa. Ceea ce poate nu stiu insa multi dintre acestia este ca echipa IMAX imbunatateste constant experienta cu ajutorul noii tehnologii. Acum, spre exemplu, IMAX propune o noua tema audio de dinainte de film, parte e unui imn creat cu ajutorul lui Joel Beckerman de la cunoscuta compania de sunet si rebranding audio Man Made Music.

Noua tema a fost auzita si vazuta in IMAX pentru prima data chiar odata cu premiera de peste hotare a filmului „Spectre”. „Ne-au incantat peste masura cele 12 difuzoare de sunet de la IMAX”, explica Beckerman. Asta inseamna nu numai ca te joci cu sunetul, ca el vine cand din stanga, cand din dreapta, ca practic muti sunetul cum vrei prin sala de cinema, dar si ca, de data aceasta, ai difuzoare inclusiv deasupra spectatorilor. Cu alte cuvinte, intr-o sala IMAX esti la propriu inconjurat si invaluit de sunet.

maxresdefault

„Practic, noi ne-am gandit cum sa-i facem pe spectatori sa se simta «inauntrul» imnului IMAX, sa devina parte din identitatea sa auditiva. Pentru acest imn, care reprezinta ADN-ul identitatii sonore a IMAX, am creat o adevarata poveste muzicala care ne duce cu gandul la muzica scrisa pentru balet sau filme”, afirma Beckerman.

Imnul a fost inregistrat cu o orchestra cu 150 de instrumente, peste care se adauga vocile unui cor de 75 de persoane, totul fiind amplificat de elementele electronice. Combinatia intre tehnologie si cei 225 de muzicieni a fost unul dintre cele mai importante aspecte ale rebrandingului audio. „Am vrut neaparat sa avem tehnologie si poveste in noua tema muzicala IMAX”, spune Beckerman. Rebrandingul audio a fost conceput de IMAX tocmai pentru a folosi muzica cu scopul de a spune povestea companiei – de unde a venit, unde se afla si incotro se indreapta.

Noul imn IMAX poate fi experimentat accesand:

 

Vezi si...

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Concurs

CineAmator pe Facebook

Primește articolele pe mail