“It says here that you’re not alone. There’s a presence in the house with you. I see a very horibble death”
- Regizor: Kevin Greutert
- Actori: Sarah Snook, Mark Webber, Joelle Carter, Amber Stevens, Brian Hallisay
- Gen: Horror
- Premii: niciun premiu, nicio nominalizare
- Tara: SUA
- Durata: 90 minute
Echipa producatoare din spatele proiectelor care imbina vibratiile horror cu latura psihologica intr-o nota echilibrata- „Insidious„, „The Sinister”, „Paranormal Activity” si „The Purge„- cauta de data asta o reteta singulara pentru prepararea unui horror. Cu un aspect intentionat patinat, pelicula isi arunca personajele in cadru subrezit si regizorul se foloseste de putinele mijloace la indemana pentru a speria: scartaituri, umbre de siluete, voci astupate, cosmaruri in care fete distorsionate terorizeaza. Cantitatea de spaime rezultata nu este cea scontata de la o productie horror, dar putinele aparitii fantomatice atrag sperieturile retinute.
Filmul nu se straduieste prea mult sa infricoseze. Este vizibila tentatia de a potoli scenele gore, dar primim in compensare o intriga care se dezvolta treptat, doar pentru a dezvalui abia spre final toate datele. Si cand credeai ca ai deslusit totul, premisa se schimba complet. Cu o infatisare care aminteste de Emma Stone, Sarah Snook portretizeaza o infirma care este de fiecare data impinsa de o curiozitate macabra pentru a afla mai mult. Amortita de jocul sau, Sarah pare cel mai pregatita pentru infruntari cand apare alaturi de Mark Webber. Si totusi „Jessabele” pare sa nu fi acordat nicio atentie personajelor secundare.
Tanara Jessabelle (Snook) este implicata intr-un accident de masina in urma caruia prietenul sau moare. Dependenta de scaunul cu rotile, apeleaza la tatal sau instrainat (David Andrews) pentru a-i cere ajutorul. Intr-o asezare mlastinoasa, revine la casa natala doar pentru a descoperi ca mama sa, cea care murise in urma cu cativa ani, i-a ascuns cateva lucruri pe care e mai bine sa nu le afle.
Gestionand cu mai putina eficienta premisele religiei voodoo, decat o facea Iain Softley in „The Skeleton Key”, „Jesseballe” se foloseste cel mai avantajos de scenele in care personajul principal este gasit singur. Elementele oculte, o senzatie melancolica, protagonisti cu accente sudiste, scene in care actiunea este anticipata, neputinta. „Jessabelle” se ocupa mai mult de cladirea misterului care este disipat brusc. Dar explicatiile deloc anticipate ridica stacheta in favoarea subiectului. Mai tensionata la inceput si mai cuminte spre final, horror-ul se foloseste pana la epuizare de atmosfera saracacioasa.
Vizionare trailer:
nota
nota - 70%
70%
Nota
Vezi si...
Leave a reply Cancel
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
1 Comment
“Jessabelle”: premiera pe marile ecrane din 28 noiembrie | CineAmator