The CROPPERS premiera din 4 iunie in online
The CROPPERS a avut o campanie uriasa in spate, inainte de a se anunta exact ca este vorba despre un serial marca KFC. De fapt al doilea patrulea proiect de acest gen, la randu-i o campanie pentru promovarea KFC; o maniera pe care o gasesc chiar originala.
Serialul este mai degraba miniserie – are patru episoade (foarte scurte) – pe care recunosc ca nu ma asteptam sa le urmaresc. Ma gandeam ca treaba este tratata mai putin serios. Cu toate acestea, ideea de la care porneste show-ul este una ofertanta, astfel ca m-am gasit ca la final vreau sa vad mai mult.
Parte din acelasi slogan #pebune, din care a facut parte anterior si “Social Me”, „Friendzone” si „Random„, “The CROPPERS” se recomanda printr-un tagline care se aplica atat la propriu, cat si la figurat – „Viața nu e perfecta, dar poate sa para, in verticala telefonului tau”.
Odata pentru ca este vorba despre niste adolescenti care vaneaza perfectiunea pe retelele de socializare. Acestia incep sa vanda servicii celor care sunt mai putin norocosi, in a-i cosmetiza cat sa fie fara cusur online. Iar a doua oara, iar abia asta mi se pare cool, de foarte multe ori vei fi anuntat sa intorci telefonul, cat sa urmaresti scenele fie in mod portrait, fie in landscape, pentru incadraturile ideale care se potrivesc atunci (vezi foto jos)
Cum ziceam, serialul este despre niste personaje care se adreseaza publicului tanar – consumator de KFC (de ce nu?). Dar si despre timpul petrecut pe retelele de socializare si despre consecintele acestei alegeri. In rolurile principale ii gasim pe, Selena, Flo, David, Lia, deloc populari pe platformele accesate zilnic de fiecare dintre noi. Satui sa treaca neobservati, gandesc o afacere prin care ii ajuta pe cei ca ei, ca sa arate perfect in online. Sa fie cum zic ei insisi „stilistii social media”.
Doar pentru ca la final, sa te intrebi ca intr-o pilda d-aia (mai putin taioasa) – aproape ca – din “Black Mirror”, daca merita sau chiar conteaza – cu asumare pentru comparatia fortata. Daca vrei, este despre aparente si despre compromisuri, iar in final mesajul este unul destul de fain, cu tot ce inseamna scene usurele si replici banale, dar cu imagine curata si editare lucrata bine.
Premiera celor 4 episoade este programata pentru astazi, 4 iunie de la ora 17:00, iar episoadele se pot urmari exclusiv pe telefon sau tableta. Asta ca sa – „descoperi diferentele dintre verticala perfecta si orizontala #pebune”; este ce ziceam eu mai sus. O poti urmari pe canalele Facebook, YouTube, IGTV sau pe https://thecroppers.ro/
Vizionare trailer The CROPPERS:
Vezi si...
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
Leave a reply