Postul de televiziune Romance TV, deja stabilit cu succes pe pietele din Germania si Polonia, isi extinde distributia in Europa de Est prin lansarea in Romania si Ungaria incepand cu 03.05.2016.
Televiziunea germana Romance TV dedicata publicului tinta feminin va difuza premiere nationale, seriale si productii romantice. Va oferi posibilitatea de a petrece timpul intr-un mod interesant, urmarind o poveste senzuala cu final fericit, cu programe romantice despre lumea imbatatoare a emotiilor in relatiile romantice, familie, prietenii si ostilitati. In acelasi timp, Romance TV se concentreaza asupra continutului premium atractiv, cu impact mare de audienta. Seriile si filmele nationale si internationale din diverse genuri, de la comedii romantice, biografii si pana la teatru si filme de epoca, completeaza programul fiecarui canal national. Canalul digital este operat de catre Romance TV GmbH & Co. KG, o societate ce apartine de Mainstream Media AG si este distribuit ca un canal de televiziune Pay TV in Germania, Austria si Elvetia, prin cablu si prin satelit, precum si prin intermediul IPTV, dar si prin intermediul abonamentelor la Sky, Vodafone Kabel Deutschland, Unitymedia, Deutsche Telekom si M7. Pe plan international, Romance TV functioneaza ca un canal independent in Polonia, fiind distribuit prin cablu si satelit si poate fi receptionat, printre altele, prin intermediul nc +, Polsat, UPC, Vectra si Toya
Formatul postului Romance TV este operat la nivel international de catre Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, o filiala a Mainstream Media AG. In calitate de partener, ZDF Enterprises GmbH detine o participatie de 26% in Mainstream Networks Holding. Pentru operarea noilor canale, Mainstream Networks Holding a infiintat doua filiale Romance TV Magyar Betriebs GmbH si Romance TV Romania Betriebs GmbH, conduse de Tim Werner si Ralf Gabor in calitate de Directori Operationali. Noile piete adauga un potential de sapte milioane de case de abonati in prezent, cu potential de crestere la opt milioane in termen de un an, operatorii asteptandu-se la depasirea pragului de zece milioane de case in care Romance TV sa fie distribuit.
Tematic Media Group va fi responsabila pentru activitatile de vanzari si marketing Romance TV pe teritoriul romanesc si maghiar. Grupul media este specializat in special pe pietele din Europa Centrala si de Est, concentrandu-se asupra distributiei regionale, atat a propriilor sale posturi de televiziune cat si a unui portofoliu de canale partenere.
Marcile sale premium bine cunoscute, de la licentiatorii ZDF Enterprises, Red Arrow sau Global Screen cu cifre mari de vizionare, atrag publicul in lumea minunata a emotiilor si romantismului, in toate aspectele sale. Telespectatorii din Romania si Ungaria se pot astepta la premiere nationale exclusive incepand cu luna mai a acestui an. Portofoliul de lansare de prima clasa este format din filme exceptionale, bazate pe cele mai de succes best-seller-uri, scrise de autori precum Rosamunde Pilcher, Inga Lindstrom sau Utta Danella, in formate de succes, cum ar fi „Das Traumschiff”, comedii romantice, filme-eveniment cu distributii celebre si serii premiate cum ar fi „Sturm der Liebe”, „House Husbands” si „Danni Lowinski”.
In timp ce elementele de baza ale brandului Romance TV sunt aceleasi, noile posturi sunt personalizate pentru pietele respective. Programele sunt disponibile in Ungaria intr-o versiune sincronizata si in Romania, in limba originala cu subtitrare.
De la lansarea postului din 2008, pe pietele vorbitoare de limba germana, Romance TV s-a pozitionat ca un actor important in peisajul TV. Romance TV este cel mai cunoscut post de tip Pay TV, avand majoritatea audientei formata din femei. Primul proiect de succes in afara Germaniei a fost lansat ca Romance TV Polska in 2010. Intre timp acest concept TV, bazat pe atractivitatea productiilor in principal din Germania, a realizat o acoperire de piata de 100% in Polonia pe satelit, fiind de asemenea distribuit in cele mai importante platforme de cablu. Cota de piata a postului s-a dublat de cand a fost lansat pe UPC in octombrie 2015, acest fapt dovedind ca Romance TV constituie un jucator important pe piata de publicitate din Polonia.
Tim Werner, Director Operational al Romance TV si Membru in Consiliul Mainstream Media AG a declarat ca: „Dragostea si pasiunea sunt sentimente care misca intreaga lume. Niciun alt post nu prezinta aceste emotii asa cum o face Romance TV prin intermediul productiilor sale de inalta calitate. Suntem increzatori ca vom continua aceasta poveste de succes, largindu-ne distributia la nivel international. Pentru acest obiectiv, avem un partener puternic de partea noastra, Tematic Media Group, care cunoaste pietele locale din Romania si Ungaria mai bine decat oricine altcineva. Romance TV se potriveste perfect in portofoliul sau de canale. La fel ca in Germania si Polonia, intentionam sa integram Romance TV in portofoliul platformelor de televiziune prin cablu oferite in Romania si Ungaria in scurt timp si ne aflam in negocieri specifice cu principalii parteneri de distributie”.
Vezi si...
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
Leave a reply