Universal Networks International anunta relansarea televiziunii de divertisment DIVA, post destinat publicului feminin. Cu o noua pozitionare, o grafica diferita si un slogan ademenitor – “Totul pentru tine”, televiziunea DIVA ofera o imagine proaspata.
Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, Universal Networks International, declara: “Anul acesta DIVA implineste patru ani in Romania, de-a lungul carora televiziunea si-a caștigat un loc de lider pe piața pay-TV. Am investit in aceasta schimbare pentru a dezvolta brandul DIVA si a-l face mai atragator in ochii publicului nou sau deja castigat”.
Si pentru ca surprizele plac oricui, DIVA vine cu o propunere de neratat. In premiera in Romania, din 12 octombrie, spectatorii si spectatoarele vor avea ocazia sa urmareasca drama despre viata unor pompieri- „Chicago Fire„. De la producatorul serialului „”Law & Order”, serialul ne invita in culisele vietilor unor oameni obisnuiti care salveza neconditionat vieti: pompieri, paramedici si echipe pregatite ca zi de zi sa faca diferinta dintre viata si moarte.
Tot din toamna, publicul DIVA primeste episoade noi, difuzate in premiera, pentru serialele „The Grey’s Anatomy/”Anatomia lui Grey” (sezonul 8), „Desperate Housewives„/”Neveste disperate (sezonul 8), „Criminal Minds”/ In mintea criminalului (sezonul 3), „Rookie Blue„/ „Ofiteri incepatori (sezonul 5) și altele.
Pentru o experienta unica si completa, DIVA trece, din 24 septembrie, si la formatul widescreen.
DIVA este televiziunea de divertisment cu design feminin, parte a Universal Networks International si atinge un numar de 17 milioane de abonati în Romania, Bulgaria, Italia si Asia. In RomAnia, Universal Networks International oferA un portofoliu format din trei televiziuni de divertisment de cea mai bunA calitate: DIVA, Universal Channel Si E! Entertainment Television.
Vezi si...
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
Leave a reply