Brandul Cartoon Network, Fetitele Powerpuff, ia avant in Europa, Orientul Mijlociu si Africa
In deschiderea targului de jucarii Spielwarenmesse 2017 (1-6 februarie), Cartoon Network EMEA a anuntat o evolutie semnificativa a noului serial „Fetitele Powerpuff”. Cu o popularitate in crestere, serialul va beneficia de o noua gama de jucarii, prin dezoltarea de parteneriate alaturi de comercianti cu amanuntul si, totodata, va fi difuzat pe alte posturi TV, in urma semnarii de acorduri de difuzare.
Cartoon Network a lansat noua serie „Fetitele Powepuff” (40 episoade x 11 minute) la nivel global anul trecut, iar anul acesta, in Europa, Orientul Mijlociu si Africa va fi disponibil primul val de produse. Lansarea de produse de larg consum a fost marcata de semnarea parteneratului cu producatorul de jucarii Spin Master, iar produse de imbracaminte, accesorii, cadouri, produse pentru casa, produse pentru ingrijirea personala, dar si alte bunuri de larg consum vor fi disponibile in curand.
In Marea Britanie, in ianuarie a fost lansata o linie de jucarii alaturi de Argos care este disponibila online si prin intermediul catalogului lor. In aceeasi perioada, si The Entertainer a introdus o gama de jucarii in magazinele lor. In Spania, unde serialul poate fi urmarit la postul de televiziune Boing, o alta televiziune din portofoliul Turner, luna februarie aduce pe piata locala produse „Fetitele Powerpuff” in lanturile de hipermarketuri Carrefour, Alcampo si Eroski, dar si in magazine de specialitate ca El Corte Ingles sau Toys “R” Us, comercianti independenti ca Juguettos, Toy Planet, Mapa, Dimasa, Poly si multe altele.
Jucariile vor fi valabile anul acesta si in Romania.
Expunerea televizata a seriei „Fetitele Powerpuff” va fi dezvoltata prin semnarea de noi parteneriate de difuzare. In martie, „Fetitele Powerpuff” vor avea premiera la postul de televiziune frantuzesc Gulli, dar si la Disney Channel, in Germania. La acestea, se adauga si difuzarea serialului la postul de televiziune Boing din Italia (o colaborare dintre Turner si Mediaset), unde a devenit cel mai vizionat serial pentru copii de la posturile TV pentru copii in prime-time.
Popularitatea serialului „Fetitele Powerpuff” este in continua crestere. In decembrie 2016, serialul a atins cote impresionante, unul din doi copii urmarind serialul in Africa de Sud, Spania, Romania si Portugalia, iar in Ungaria, Danemarca, Suedia, Polonia si Emiratele Arabe Unite unul din trei copii.
Vezi si...
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
Leave a reply