Special, Thriller

The Loft (2014) [REVIEW]

the-loft-136121l„Gentlemen, there’s something I want to show you. Welcome to the loft. It’s our own private oasis. Think about it. No messy hotel bills. No questionable credit card activity.”

  • Regizor: Erik Van Looy
  • Actori: Karl Urban, James Marsden, Wentworth Miller, Eric Stonestreet, Matthias Schoenaerts, Rhona Mitra, Rachael Taylor, Isabel Lucas, Elaine Cassidy, Valerie Cruz, Kali Rocha
  • Gen: Thriller
  • Premii: niciun premiu, nicio nominalizare
  • Tara: SUA
  • Durata: 108 minute

La origini „The Loft” este o productie belgiana care s-a bucurat de urale si aprecieri in tara natala. Avea sa primeasca ulterior un remake olandez si un altul american. Revitalizarea cea mai recenta, cea despre care si discutam este filmata in 2011, dar lansata abia anul acesta. Aceasta aduce in plus actori (mai) carismatici si alege sa faca mai romantice cel putin doua dintre cele doua idile extraconjugale. De fapt despre asta si este vorba: despre aventurile de-o noapte a fiecare din cinci barbati, fiecare cu probleme mai mult sau mai putin reale in casnicie.

Cinci barbati, unul cu dileme morale, un altul burlac convins, unul familist vesnic ispitit, un supus si un conformist, decid sa imparta un apartament. Aici isi vor aduce amantele sau prostituatele, dar niciodata sotiile, pentru a evada din angajamentul cu acestea. Fiecare a primit cate o cheie. Fiecare are acces. O crima le dejoaca planurile si pe masura ce investigatia este facuta atat de politie, cat si de ei, primim mici bucatele dintr-un puzzle care prinde contur tot mai bine. Distributia ii aduna laolalta pe Karl Urban, James Marsden, Wentworth Miller, Eric Stonestreet, Matthias Schoenaerts, Rhona Mitra, Rachael Taylor, Isabel Lucas, Elaine Cassidy, Valerie Cruz si Kali Rocha.

Cu regizorul Erik Van Looy am mai negociat vizionari pentru „De Zaak Alzheimer”, pentru ca la cinci ani dupa sa ma lase sa delusesc itele incurcate din „The Loft”. Ca stil domnul alege sa fie cutezat in imagini, sa prinda cadre scurte pentru a insista asupra unor trasaturi, dar si sa ofere la final fiecarui personaj ceea ce merita. Indiferent ca este pedeepsa sau rasplata. Imi place ca nu se grabeste in detalieri si ca daca initial te face sa crezi ceva, in secunda urmatoare iti demonteaza teoriile, oferindu-ti picatura cu picatura informatiile. Si asta este mai degraba meritul scenaristilor, Bart De Pauw si Wesley Strick, ambii cu antecedente in foarte multe seriale de televiziune. 

Desi filmul dispune de o multitudine de personaje si de mai multe spatii de desfasurare, „The Loft” ar putea cu usurinta sa fie confundat cu un thriller psihologic in care exista doar un personaj principal, si anume vinovatul. Pentru ca nu stii pana la final cine a inscenat intreaga scamatorie, nu iti ramane decat sa astepti ca individul/ individa sa iasa din umbra si sa isi dea masca jos. Un atu destul de puternic in relatari ramane faptul ca nu exista o liniaritate in plasarea evenimentelor si ca ne mutam destul de usor in mai multe puncte temporale. Si totusi, thrillerul erotic are cateva hibe care fac ca plotul sa nu functioneze perfect: o dezvoltare sterila a unor personaje sau implicarea unui subplot care nu are niciun rost (vezi discutiile despre proiecte arhitecturale).

Filmul intra din 6 martie in cinematografe si este distribuit de Ro Image, caruia ii multumesc pentru invitatie si Cinema City din Sun Plaza pentru gazduire.

Vizionare trailer:

Galerie imagini:

„Gentlemen, there’s something I want to show you. Welcome to the loft. It’s our own private oasis. Think about it. No messy hotel bills. No questionable credit card activity.” Regizor: Erik Van Looy Actori: Karl Urban, James Marsden, Wentworth Miller, Eric Stonestreet, Matthias Schoenaerts, Rhona Mitra, Rachael Taylor, Isabel Lucas, Elaine Cassidy, Valerie Cruz, Kali Rocha Gen: Thriller Premii: niciun premiu, nicio nominalizare Tara: SUA Durata: 108 minute La origini "The Loft" este o productie belgiana care s-a bucurat de urale si aprecieri in tara natala. Avea sa primeasca ulterior un remake olandez si un altul american. Revitalizarea cea mai recenta, cea despre care si discutam este filmata in 2011, dar lansata abia anul acesta. Aceasta aduce in plus actori (mai) carismatici si alege sa faca mai romantice cel putin doua dintre cele doua idile extraconjugale. De fapt despre asta si este vorba: despre aventurile de-o noapte a fiecare din cinci barbati, fiecare cu probleme mai mult sau mai putin reale in casnicie. Cinci barbati, unul cu dileme morale, un altul burlac convins, unul familist vesnic ispitit, un supus si un conformist, decid sa imparta un apartament. Aici isi vor aduce amantele sau prostituatele, dar niciodata sotiile, pentru a evada din angajamentul cu acestea. Fiecare a primit cate o cheie. Fiecare are acces. O crima le dejoaca planurile si pe masura ce investigatia este facuta atat de politie, cat si de ei, primim mici bucatele dintr-un puzzle care prinde contur tot mai bine. Distributia ii aduna laolalta pe Karl Urban, James Marsden, Wentworth Miller, Eric Stonestreet, Matthias Schoenaerts, Rhona Mitra, Rachael Taylor, Isabel Lucas, Elaine Cassidy, Valerie Cruz si Kali Rocha. Cu regizorul Erik Van Looy am mai negociat vizionari pentru "De Zaak Alzheimer", pentru ca la cinci ani dupa sa ma lase sa delusesc itele incurcate din "The Loft". Ca stil domnul alege sa fie cutezat in imagini, sa prinda cadre scurte pentru a insista asupra unor trasaturi, dar si sa ofere la final fiecarui personaj ceea ce merita. Indiferent ca este pedeepsa sau rasplata. Imi place ca nu se grabeste in detalieri si ca daca initial te face sa crezi ceva, in secunda urmatoare iti demonteaza teoriile, oferindu-ti picatura cu picatura informatiile. Si asta este mai degraba meritul scenaristilor, Bart De Pauw si Wesley Strick, ambii cu antecedente in foarte multe seriale de televiziune.  Desi filmul dispune de o multitudine de personaje si de mai multe spatii de desfasurare, "The Loft" ar putea cu usurinta sa fie confundat cu un thriller psihologic in care exista doar un personaj principal, si anume vinovatul. Pentru ca nu stii pana la final cine a inscenat intreaga scamatorie, nu iti ramane decat sa astepti ca individul/ individa sa iasa din umbra si sa isi dea masca jos. Un atu destul de puternic in relatari ramane faptul ca nu exista o liniaritate in plasarea evenimentelor si ca ne mutam destul de usor in mai multe puncte temporale. Si totusi, thrillerul erotic are cateva hibe care fac ca plotul sa nu functioneze perfect: o dezvoltare sterila a unor personaje sau implicarea unui subplot care nu are niciun rost (vezi discutiile despre proiecte arhitecturale). Filmul intra din 6 martie in cinematografe si este distribuit de Ro Image,…
nota - 69%

69%

Nota

Nota utilizatorilor: Fii primul care-i dă notă!
69

Vezi si...

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CineAmator pe Facebook

Primește articolele pe mail